Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Dzięki za test. Kolega stara sie wszystko pokazać, podotykać, omówić. To 1 test tego auta w Polsce
Auto kompaktowe 4,5 metra, to samo co Karoq co Tiguan a że odbiera się je inaczej jako zgrabniejsze lub ciaśniejsze…
Ile kolega mierzy wzrostu a jak wysoko otwiera sie ta klapa? Bo większość osób do 185 cm wzrostu mieści się w tym aucie bez problemu
Pytanie czy przy 150 km/h nie szumią uszczelki drzwi jak w innych autach koncernu Vw?
Z tego co odczułem to zawieszenie jest raczej twarde, co czuć na wybojach ?
Climatronic synchronizujemy przytrzymując przycisk „Auto” dwie sekundy i mamy równe temperatury z prawej i lewej i można ustawić jednym pokrętłem obie.
Jedyny problem to ze w Polsce Q3 Sportsback jest dostępny ze słabym silnikiem 1.5 o mocy 150 koni lub 230 konna najmocniejsza i paliwożerną. Te 6,5 to męczarnia, Golf GTI z tym samym silnikiem poniżej 10 na 100 km nie ma szans przy normalnym użytkowaniu.
A brak idealnej 190 konnej benzyny i ŻADNEGO diesla. Skandal
Ale ja kupie w Niemczech !