Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
System w pelni adaptacyjnych i matrycowych reflektorow LED to w moim odczuciu jedna z najwazniejszych nowosci odswiezonego Passata. Wczesniej auto to mialo w opcji adaptacyjne reflektory LED, ale bylo to najprostsze rozwiazanie tego typu z niewielka liczba segmentow (w zasadzie dzialalo to jakby byly dwa na jeden reflektor) i raczej stosunkowo wolnym komputerem to obslugujacym. Nowy Passat z IQ.Light ma 44 diody w kazdym przednim reflektorze na dwoch soczewkach, z czego znaczna czesc odpowiada za swiatla drogowe (tzw. dlugie). Koncowym efektem jest 16 pionowych segmentow, ktore moga byc niezaleznie od siebie sterowane i ktore to umozliwiaja jazde ze swiatlami drogowymi takze wtedy gdy przed nami znajduja sie inni uczestnicy ruchu drogowego. Przeprowadzilem szybki i niestety dosyc krotki test w malo korzystnych warunkach (maly ruch drogowy i trudne warunki oswietleniowe dla kamery). Na szersza i dokladniejsza analize przyjdzie czas niebawem, juz podczas testu na polskich drogach!
Bardzo dokładny opis, z którym oczywiście się zgadzam. Światła działają rewelacyjnie!
Światła działają rewelacyjnie i w kolejnym samochodzie chcę już tylko matrixy.
Warto dopłacić, gdyż wpływają bardzo mocno na poziom bezpieczeństwa jazdy